Zwroty oraz reklamacje

Zwrot

Informacje podstawowe
Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu. Jeśli nie posiadasz Formularza Zwrotu, pobierz go tutaj. Nadaj paczkę na adres: Sun Farm Sp z o.o. ul. Dolna 21, 05-092 Łomianki.

Zwrot środków
1. Zwrot otrzymasz w ciągu 3 – 5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.

2. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu.

Regulamin sklepu

Biuro obsługi klienta

INFOLINIA: (+48) 22 350 66 69
E-MAIL: kontakt@biteaway.pl

Reklamacja

1. Przygotuj produkt.
2. Przygotuj kartę
gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem.
3. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (do pobrania po prawej).
4. Umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną oraz produkt.
5. Karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”.


Dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na: Sun Farm Sp z o. o. ul. Dolna 21, 05-092 Łomianki.

Wystąpienie ulgi po ukąszeniu owadów już w 3 lub 5 sekund po zastosowaniu bite away® nie jest efektem gwarantowanym dla wszystkich rodzajów ukąszeń, a jego wystąpienie zależy od wielu czynników, w tym między innymi: rodzaju ukąszenia, od indywidualnej wrażliwości użytkownika na ból lub swędzenie, od zastosowania produktu w określonym czasie po ukąszeniu.

UWAGA

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W DNIACH 29.10 – 1.11.2022 BĘDĄ ZREALIZOWANE 2.11.2022

PRZPERASZAMY ZA UTRUDNIENIA